درب ضد سرقت ترک
نوشته شده توسط : محد شیرازی

متدهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر هستند. اولین عاملی که در قیمت درب ضد سرقت موثر است، نوع و مقدار متریال به کار رفته در راه اندازی آن ها است. تولید انبوه درب ضد سرقت باعث شده تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد برای انواع شرایط مختلف قابل استفاده باشند. یکی از مسائلی که باعث جذب کاربران به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. ابعاد اجرایی در قیمت درب ضد سرقت بسیار مهم بوده و از عوامل مهم به شمار می رود. هرچه از طرح متنوع تری برای ساخت آن ها به کار رود به زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

اولین ویژگی مهم درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که برای انواع ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار مناسب به نظر می آیند. دومین عامل تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی چون راش استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده در انواع سایزها بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

درب ضد سرقت دارای امکاناتی چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های با قابلیت هایی ویژه استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی شده است. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ضد سرقت از جدارهای مختلفی استفاده می شود. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها رد شرایط مختلف استفاده کنند. درب ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد.





:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ترک ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: