سقف پاسیو در گرمابدر
نوشته شده توسط : محد شیرازی

 

سقف پاسیو با سازه های آماده در رنگ و سایزهای مختلف به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین مدل را برای آن ها در نظر بگیرید. سقف پاسیو طبقه اول به صورت اقساطی نیزدر مجموعه جهان نورگیر به فروش می رسد. سقف پاسیو طبقه اول نو را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد. تنوع رنگ در سقف پاسیو طبقه اول بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید فضایی دلنشین به داخل ساختمان بدهید. این نورگیرها دارای ضمانت نامه استاندارد بوده و مدت گارانتی آن ها دو ساله می باشد مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. برای نورگیرهای سقفی ضمانت بازگشت وجه قرار دادیم

              

معمولا  برای سقف پاسیو پوشش های مختلفی چون پلی کربنات و اکریلیک استفاده می کنند. بیشتر از این نورگیرها برای فضای پاسیو و یا حیاط خلوت استفاده می کنند. پوشش حبابی یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرد. اشکالی که برای اسکلت فلزی آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارند دارای فضاهای مختلفی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای پوشش سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف پاسیو از انواع حباب های اکریلیک و از ورق های شفاف پلی کربنات با تنوع رنگ بالا استفاده می کنند. سقف پاسیو از وزن سبکی برخوردار می باشند. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب هستند و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده اند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند. در طراحی اسکلت درونی آن ها از عایق های حرارتی استفاده می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: