درب دوجداره هافمن در مرودشت
نوشته شده توسط : محد شیرازی

درب دوجداره هافمن از پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی ساخته می شود. این پروفیل ها دارای ماندگاری بالایی می باشند. این ماندگاری به دلیل خواص مکانیکی ورق های یو پی وی سی می باشد. علاوه بر این درب دوجداره هافمن صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در جدارهای مختلف این درب ها استفاده می کردند. شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی بوده به همین جهت عایق مناسبی محسوب می شوند که در برابر نفوذ حرارت و سرما از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در جدارهای مختلف این درب ها با مقاومت بیشتری صداهای ناهنجار و حرارت اضافی را دفع می کند. استفاده از درب دوجداره هافمن این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برساند. درب دوجداره هافمن عایق مناسب رطوبت بوده و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از اجزای مهم درب دوجداره هافمن با نام یو پی وی سی بپردازیم.  این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در استحکام آن ها بسیار موثر می باشد. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد. از ورق های یو پی وی سی برای ساخت بسیار از کاربردهای مهندسی استفاده می کنند. برای ساخت درب دوجداره هافمن می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

  1. عایق مناسب در برابر نفوذ حرارت و سرما
  2. عایق مناسب حرارت و صدا
  3. وزن کم با طول عمر بالا
  4. دارای امکاناتی چون دسته های کشویی
  5. استفاده از قفل های دیجیتالی برای درب ها

  درب دوجداره هافمن با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار در اختیار  شمامشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه ما به حساب می آید. درب دوجداره هافمن و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. پس از سه دهه تجربه کاری این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم پس از خرید محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. خدمات ما ناشی از تعویض محصول در سریع ترین زمان ممکن و تعویض آن ها است.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: