سقف پاسیو در زاهدان
نوشته شده توسط : محد شیرازی

اشکالی که برای سازه های سقف پاسیو در در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در پروسه تولید قرار می گیرد. تنوع رنگ در سقف پاسیو طبقه اول بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید فضایی دلنشین به داخل ساختمان بدهید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای مکان های مختلفی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد. استفاده از سقف پاسیو امروزه می تواند احیا کننده معماری آتریوم باشد.

 

سقف پاسیو طبقه از جمله نورگیرهایی می باشد که برای فضای پاسیو نور را با کیفیت بالا دریافت می کند.. این نورگیرها دارای ضمانت نامه استاندارد بوده و مدت گارانتی آن ها دو ساله می باشد. سقف پاسیو طبقه اول نور را علاوه بر آن به صورت کامل دریافت کرده بلکه با شفافیت بالایی دریافت می کند و این به دلیل استفاده از ورق های پلی کربنات و اکریلیک در ساختار آن ها می باشد. معمولا برای پوشش نورگیرهای سقفی از پوشش های پلی کربنات و حبابی نورگیر استفاده می کنند که دارای مزیت نسبت به سقف های شیشه ای هستند. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند.

 

سقف پاسیو در سایزهای مختلف توسط مراکز تولیدی ساخته می شود. معمولا در هنگام راه اندازی سقف پاسیو از انواع حباب های اکریلیک در با تنوع رنگ بالا استفاده می کنند. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب هستند. سقف پاسیو عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده و در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم می باشند. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف پاسیو از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد. مشتریان می توانند طرح نورگیر خود را خوشان انتخاب کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: