درب دوجداره هافمن در ملارد
نوشته شده توسط : محد شیرازی

درب دوجداره هافمن در ملارد از پروفیل های آلومینیومی و یو پی وی ساخته شده که منسبت به درب های قدیمی در مزیت هستند. شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی می باشد به همین جهت عایق مناسب حرارت و بودت محسوب می گردد. درب دوجداره هافمن در ملارد بخش زیادی از انرژی را در ساختمان ذخیره می کند. علاوه بر عایق حرارت و برودت در برابر صداهای آلوده کننده عایق مناسبی محسوب می گردد. استفاده از درب دوجداره هافمن در ملارد این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برساند. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، درب های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نشده و با گذشت زمان از کیفیت درب کاسته نمی شود. درب های آلومینیومی کیفیت درب های یو پی وی سی را ندارند و امروزه در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.  درب دوجداره هافمن در ملارد عایق مناسب رطوبت نیز محسوب می شوند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره هافمن از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

یکی از قسمت های مهم درب دوجداره هافمن در ملارد ورق های یو پی وی سی می باشد. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست آنده و دارای کاربردهای زیادی در صنعت شیمایی است. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد در راه اندازی یو پی وی سی است. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. این ماده پلاستیکی بوده و قابل ارتجاع می باشد. برای ساخت درب دوجداره هافمن در ملارد می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود. درب های یو پی وی سی نسبت به درب های آلومینیومی مقرون به صرفه تر می باشند. این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

  1. مقاومت در برابر ضربات مختلف
  2. شکل پذیری بالای درب دوجداره هافمن
  3. عایق مناسب حرارت و صدا

 

  1. وزن کم با طول عمر بالا
  2. دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

کیفیت بالای درب دوجداره هافمن در ملارد باعث جذب بسیاری از کاربران بهع این درب ها شده است. کیفیت بالا مهمترین شاخصه مجموعه هافمن محسوب می شود. درب دوجداره هافمن در ملارد همچنین دارای بهترین قیمت بازار نیز می باشد.  درب دوجداره هافمن در ملارد بر اساس استانداردهای لازم ساخته شده و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. پس از نیم قرن تجربه کاری این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. تولید انبوه درب ها باعث شده است تا برند خود را ثبت ملی کنیم.این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. پس از خرید درب دوجداره هافمن تکنسین فنی برای نصب درب برای شما فرستاده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: