سقف پاسیو در ورامین
نوشته شده توسط : محد شیرازی

سقف پاسیو در ورامین برای دریافت نور خورشید با شفافیت بالا استفاده می شود. سقف پاسیو در ورامین دارای گارانتی استاندارد بوده و مدت گارانتی آن ها دو ساله می باشد که در ایم مدت خدماتی ارزنده به مشتریان ارائه می گردد. سقف پاسیو در ورامین یکی از نکات مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می گردد. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید. سقف پاسیو در ورامین با آب بندی کامل به شما مشتریان فروخته می شود. سقف پاسیو در ورامین دارای تخفیف ویژه ای از سوی تولیدی های مجاز می باشد. سقف پاسیو در ورامین دارای استانداردهای لازم جهت ساخت می باشد.

         

برای سقف پاسیو در ورامین از ورق هاپلی کربنات که دارای وزن سبکی هستند، استفاده می شود. همچنین می توان برای راه سقف پاسیو در ورامین از ورق های اکریلیک استفاده کرد. ورق های پلی کربنات استفاده شده در سقف پاسیو در ورامین نسبت به ورق های اکریلیک مقرون به صرفه تر می باشند. پوشش حبابی سقف پاسیو در ورامین با استفاده از ورق های اکریلیک راه اندازی می شود.  این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده است. این پایه ها از استحکام بالایی برخوردار هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. در صنعت ساختمان سازی به نورگیرهای حبابی، سقف پاسیو کوپل می گویند که درای کاربردهای زیادی هستند.  

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف پاسیو در ورامین از انواع حباب های اکریلیک استفاده می کنند. این حباب های نوری برای بازتاب نور خورشید بر روی سقف پاسیو در ورامین به کار گذاشته شده اند. سقف پاسیو در ورامین در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب می باشد و همچنین در برابر نفوذ رطوبت عایق مناسبی می باشد استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن رویه آن ها به حالت اولیه باز گردد. سقف پاسیو در ورامین از وزن سبکی برخوردار بوده که به دلیل استفاده از ورق های اکریلک و پلی کربنات در هنگام راه اندازی آن ها می باشد. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو در ورامین برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: