سقف پاسیو در قرچک
نوشته شده توسط : محد شیرازی

سقف پاسیو در قرچک دارای قیمت بالایی نبوده و برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. برای سقف پاسیو در قرچک مانند دیگر نورگیرها تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. سقف پاسیو در قرچک دارای ضمانت نامه استاندارد بوده که مدت پشتیبانی از محصول دوساله می باشد. سقف پاسیو در قرچک نور را به صورت کامل دریافت کرده و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در زیبا کردن فضا موثر است. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف پاسیو در قرچک هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید. تنوع رنگ و طرح در سقف پاسیو در قرچک بالا می باشد و شما می توانید از نورگیرهای رنگی آن ها بهره ببرید.

         

معمولا مانند سقف پاسیو در قرچک پوشش های مختلفی را در نظر می گیرند. از سقف پاسیو در قرچک برای برای فضای حیاط خلوت استفاده می کنند که با استفاده از ورق های پلی کربنات و اکریلیک در اندازه های مختلف راه اندازی می شوند. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد. سقف پاسیو در قرچک را می توان در قالب هایی آماده اجرا کرد که در انواع شکل های هندسی قابل راه اندازی هستند.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف پاسیو در قرچک از انواع حباب های نوری استفاده می کنند. سقف پاسیو در قرچک عایق مناسب صوت می باشند. با توجه به خاصیت عایق بودن سقف پاسیو در قرچک در طراحی جدارهای مختلف این نورگیرها لایه عایق حرارتی استفاده می کنند. این نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند  و یا در قالب هایی آماده مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف پاسیو در قرچک باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف پاسیو از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو در قرچک برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: